08 września 2013

Sztuka na ulicy, część II: za szkłem

Witryna sklepowa - miejsce ekspresji wielu nieodkrytych, ba nieoszlifowanych talentów artystycznych. Ta specyficzna część każdej przestrzeni handlowej  służyć ma  przede wszystkim reklamie, zachęcając  klienta do wejścia, ukazując próbkę rarytasów, jakie czekają go we wnętrzu sklepu...

Może więc być nostalgicznie:




Klimat PRL na warszawskim Powiślu
świątecznie:


Spodek z filiżanką ustawiamy za plecami Ojca Świętego
zadziwiająco:


O żesz  k...a!



jeszcze bardziej zadziwiająco:

I see things...

przerażająco:

Jaką historię kryje Pan Muchomorek?




Brains!

i naprawdę dziwnie:

Myśliwy poszedł na polowanie i zobaczył zająca. Podszedł na 50 metrów, 
przymierzył, strzelił. Dym się rozwiał, zając dalej siedzi. Podszedł na 20 
metrów - to samo. Zdenerwował się, przyłożył zającowi lufę do głowy, 
strzelił... Dym się rozwiał, zając wstaje, otrzepuje się i 
mówi: 
- Pojebało Cię?! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz